środa, 13 października 2010

Szaliczek dla mamy

Lubię październik. Dla naszej rodziny jest to niezwykły miesiąc - taki urodzinowy :) W październiku obchodzi urodziny moja mama, ja i moja najstarsza córka.
Zawsze mam problem z prezentem dla mamy, chcę by było to coś niezwykłego. Ze względów finansowych w tym roku musiało być to coś co potrafię sama zrobić. Jest to prezent od serca.


Szaliczek powstał z Sasanki, szydełko nr 2,9 mm. Kwiat stanowi zapinkę i można dowolnie go przesuwać. Szaliczek można nosić na wiele sposobów, oto dwie propozycje

Możliwości jest wiele, wszystko zależy od inwencji jego przyszłej właścicielki.

13 komentarzy:

  1. Szaliczek jest piękny! Bardzo ładny wzorek zastosowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny szaliczek, taki delikatny. Ladnie mu w bialym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny szaliczek! Czy mogłabym prosić o wzorek na maila? Oto adres: Lucyna1826@op.pl
    Będe bardzo wdzięczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł i na pewno się Mamie spodoba taki prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię żadnych ocieplaczy, ale ten szalik jest wspaniały i myślę, że Twoja mama będzie tego samego zdania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja myslę, że Szanownej Właścicielce inwencji nie braknie jeśli córuni dotąd pomysłów nie brakło. Bradzo delikatny i delikatny szaliczek -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaki prześliczny ten szaliczek...bardzo mi się podoba...uroczy jest!
    Ciepło Cię pozdrawiam i ślicznie Ci Kochana dziękuję za odwiedzinki na blogu. Miło mi:)Buziaczki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. szaliczek jest piękny taki delikatny śliczny

    OdpowiedzUsuń