wtorek, 19 października 2010

Czas na podarunki.

Już jakiś czas temu obiecałam, że zorganizuję u siebie Candy. Dziś jest doskonała okazja bo właśnie dziś obchodzę swoje urodziny. Kończę 33 lata i jak widać wieku się nie wstydzę :) Lubię te liczby, doskonale pamiętam jak moja mama obchodziła te urodziny, bo po raz pierwszy samodzielnie upiekłam dla niej ciasto. Dziś dla mnie dzieci przygotowują jakieś upominki :)
Zapraszam was na słodkości.

Starałam się tak przygotować upominek by każdy znalazł coś dla siebie. Tak więc do wygrania jest
- książka - w zasadzie dla początkujących ze wzorami serwetek,
- kilka serwetek,
- dwa kawałki koronki,
- kłębuszek ciemno różowej Arii (zdjęcie nie oddaje prawdziwego koloru)
- koraliki - szkło weneckie w niebieskim kolorze
- garść ciekawych guziczków
-prezent niespodzianka wykonany przeze mnie.

Zasady praktycznie takie jak zawsze:

- zapisy trwają do 25 listopada, więc do dnia Św. Katarzyny :) następnego dnia będzie losowanie,

- proszę wpisać się pod postem zgłaszając chęć uczestnictwa w zabawie,

- miło mi będzie jak zdjęcie cukierków wraz z aktywnym linkiem umieścicie na swoich blogach, ale nie jest to warunek konieczny (osoby, które nie prowadzą bloga również mogą wziąć udział w zabawie)

- ostatni warunek konieczny :). Proszę o dobre myśli, dobre fluidy, czary, czy modlitwę, jak kto chce i woli. Bardzo potrzebuję teraz takiego wsparcia. Po raz kolejny przekonuję się, że nic prócz zdrowia się nie liczy, a czekanie na wyniki jest czymś najgorszym.

54 komentarze:

  1. Zdrowia, szczęścia i słodyczy
    w Dniu Urodzin Basia życzy
    Bądź dobrej myśli, czekanie w końcu się skończy,życzę by pozytywnie ;-)))
    Prezent niespodzianka skusił do wzięcia udziału w zabawie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze. Ten, kto dobrze się czuje w swojej skórze, temu upływ czasu nie straszny :) Pomodlę się o dobre wyniki :*
    A jeśli będę miała szczęście w losowaniu, bardzo się ucieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego i będę pamiętać.A ze słodkościami może mi się poszczęści i dostanę prezent imieninowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji tak wyjątkowych urodzin:)A Przede wszystkim zdrowia bo bez niego nic nie jest ważne:)
    Dopisuje się też na cukierki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Ściskam urodzinowo i zapisuję się na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrowia i uśmiechu na te urodziny. A na candy się zapisuję i zapraszam na moje candy na pocieszenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowie...To coś co nie da się zastąpić
    Coś czego nie chce się utracić
    Coś o co się dba,a często coś...
    O co się dba ze wszystkich sił.
    Życze Ci aby Twoje zdrowie było śilne.
    Sto lat w dniu urodzin.
    Z ochotą się dopisuje na cukieraski

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry Wieczór

    Niechaj zdrowie dopisuje bo Ada swój e-mail
    wpisuje .

    pozdrawiam

    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  9. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN TO PIĘKNY WIEK!DUŻO ZDRÓWKA ŻYCZĘ I TRZYMAM KCIUKI ZA POMYŚLNE WYNIKI!
    A na candy zapisuję się oczywiście.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego :) zdrowia, szczęścia, pomyślności i dużo radości ;)
    zapisuję się na candy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim 100 lat. wszystkiego naj. Spełnienia wszystkich marzeń.Zdrówka dla całej rodzinki. A i oczywiście się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione lecz szczere życzenia wszystkiego najlepszego, zdrowia i marzeń spełnienia :)
    Cukiereczki kuszące wielce, więc się zapisuję :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja podniose łapke jak mi sie uda znalezc czas zamieszcze linkia seredecznie pozdrawiam dziergajkacy kriss
    http://szydekoweinspiracje.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę pozytywnych wieści!
    A na candy zapisuję się z przyjemnością bo ja szydełko kocham!

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę dobrych wyników badań.
    Z checią zapisze sie na candy. Mam z bierzmowania Katarzyna, może szczęście uśmiechnie sie do mnie w tym dniu, nigdy jescze niczego nie wygrałam. Pozdrawiam
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma innej opcji, musi być ok.
    Katarzyna to moja rodzinna patronka.
    Z okazji tych urodzin,życzę Ci tego samego co sama sobie bym życzyła: zdrowia, zdrowia,oraz zdrowia.
    Na taką cudną książeczke i takie piękne, candy i ja się zapiszę,:)
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najpiękniejszego z okazji urodzin.Zgłaszam chęć wzięcia udziału w losowaniu. uam20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego co najlepsze, samych słonecznych dni oraz jak najmniej zakrętów na drodze życia z okazji urodzin :)
    Candy rewelacyjne książka bardzo by mi się marzyła reszta oczywiście też bym się chętnie zaopiekowała....
    Tak sobie pomyślałam, że 25 listopada to również moje święto (Imieniny Katarzyny)miło by było gdyby szczęście sie do mnie uśmiechnęło.... ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia, zdrowia życzę ;-))
    Na słodkości się zapiszę, bo grzech przejść obojętnie ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego, co najlepsze, a najwięcej oczywiście ZDRÓWKA!!! Na cukierasy się piszę z wielką przyjemnością i kciuki zaciskam, aby wszystko było jak trzeba! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę wszystkiego dobrego, spełnienia wszystkich marzeń i oczywiście - zdrowia! Z przyjemnością dołączam do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    hafty-i-hafciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo zdrówka i samych pozytywnych myśli Ci życzę :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowia i sił. I szczęścia w dalszym życiu. I usmiechu... i kolejnych cudnych robótek :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego! Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również się zapisuję. A dobre fluidy?
    Bądź szczęśliwa...zawsze. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. dołączam się do zabawy...też drutuję,szydełkuję,wyszywam...i tez przez chorobę nie zawsze mogę wszystko robić...a wygrana byłaby przecudowna...bo jestem Katarzyna...a o wyniki się nie martw nie będzie tak żle jak myślisz!!1

    OdpowiedzUsuń
  28. :) pozwól, że złożę Ci spóźnione życzenia, żeby w każdej godzinie trafiła się choć jedna minutka szczęścia :)

    a na candy oczywiście obowiązkowo się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Wysyłam garść pozytywnych myśli do Pani, i życzę zdrowia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też się zapisuję :)
    martyska22@gmail.com
    i oczywiście wysyłam całą moc pozytywnych fluidów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :O)
    Dopisuje do zabawy, bo cukierki smakowite
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. spóźnione najszczersze życzenia urodzinowe ;)
    może i do mnie los się uśmiechnie, więc dołączam do kolejki.

    http://zanadrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. moje fluidy to modlitwa może być, jeśli ja przyjmiesz
    link na bocznym pasku umieszczam

    OdpowiedzUsuń
  34. Dużo zdrówka dla Ciebie i całej rodzinki. Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  35. sto lat , sto lat i jeszcze więcej, dużo ciepła domowego miłości bliźniego i wszystkiego najlepszego (i tak cichutko staję w kolejeczce)gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopisuje sie i ja, i czuje ze wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę duuuuuuuuuuużo zdrowia i moc radości.
    I oczywiście ustawiam się po Twoje słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdrowia,zdrowie i pomyślnych wyników.
    ustawiam się w kolejce po słodkości
    pozdrawiam :)
    http://agness-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia :)
    Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego, i oczywiscie sie zapisuje bo 25lis mam swe swieto i moze jakis prezencik mi sie trafi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również się dopisuję i życzę dużo zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Duuzo zdrowka i samych pieknyc chwil
    Pozdrawiam ze Szkocji.Edyta

    OdpowiedzUsuń
  43. Chciałabym również się zapisać:)
    Najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najsłodszego!
    Spełnienia marzeń! A kciuki trzymam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Życzę Ci wszystkiego co najlepsze.
    http://ljalja-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem myślami przy Tobie. Trzymaj się. pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdrowia życzę. Książka z wzorami dla początkujących... to dla mnie :) Zapisuję się. Pozdrawiam jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  48. Życzę dużo szczęścia z okazji tak pięknego wieku :) dużo nowych pomysłów związanych z Twoimi pasjami :) zdrowia!
    dołączam sie także do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  49. zapisy do dzisiaj to chyba zdążyłam:).
    przesyłam całe wiązki dobrych fluidów i mocy, w moim życiu ostatnio dużo radości więc tym chętniej się tym szczęściem podzielę:) i wszystkiego najlepszego z okazji wspaniałego święta

    OdpowiedzUsuń
  50. to i ja jeszcze się wcisnę do kolejki z najlepszymi życzeniami i serdecznie zapraszam na candy do mnie :)
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. data została poprawiona kilka dni temu
    dziękuję za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  52. mam nadzieję, że zdążyłam :)
    jako Katarzyna muszę po prostu spróbować szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń