sobota, 30 października 2010

Pokonam siebie, udowodnię, że można lepiej

Zawzięłam się. Druty mnie nie kochają, ale ponieważ marzy mi się piękna chusta postanowiłam trochę poćwiczyć i sprawić by choć odrobinę mnie słuchały. Nieskromnie mówiąc z efektów jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona.
Postanowiłam zrobić coś na szyję dla Zosi. Golfików nie lubi, jak bierze szalik to tak go wiąże, że szyję zawsze ma odkrytą. Dlatego pomyślałam, że dla niej idealny będzie szaliczek na kształt baktusa. A żeby chodziła w nim chętnie szaliczek - chustę zrobiłam z wizerunkiem Hello - Kitty.


Nie byłabym sobą, gdybym do tego projektu nie użyła jednak szydełka. Dorobiłam koronkowe zakończenie, a prosty brzeg obrzuciłam rakowymi oczkami.
Szalik- chustę robiłam drutami chyba 4 mm, lub 4,5 mm (zawsze mam problem z określeniem rozmiarów drutów, nie są w żaden sposób oznakowane, a ponieważ otrzymałam je w spadku nie narzekam, ale nie mogę podeprzeć się pomocą w postaci oryginalnego opakowania). Szydełko 4,25 mm i 2,9 mm.
Włóczka akrylowa. Ta niebieska to włóczka kupiona w Lidlu i powiem, że jestem bardzo miło zaskoczona. Jest bardzo milutka, robiło się z niej świetnie, zobaczę jeszcze jak będzie się nosiła.
A to mój rozczochraniec - właścicielka szaliczka.


Podsumowując. Druty nie są takie straszne, ale dożo łatwiej pracuje mi się szydełkiem. jakieś pięć lat temu zrobiłam ten kocyk na szydełku


i nie miałam najmniejszych problemów z wrobieniem wzoru. W przypadku drutów musiałam się nieźle nagimnastykować, by wzorek był kształtny.

Teraz jak już trochę oswoiłam te druty, spróbuję zrobić chustę według kursu Maknety.

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i bardzo serdecznie witam nowe obserwujące :) Jest mi niezmiernie miło :)

17 komentarzy:

  1. Rzeczy z wrabianymi wzorkami dla dzieci są zawsze super, a Twoje są cudne. Jednak ja zawsze miałam z tym problem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło Ci tak pięknie, że w życiu bym nie pomyślała, że nie jesteś fachowcem od drutów. A też mam taką jedną "trudną miłość" - maszynę do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocyk bomba, a chusta wyszła super, kto tu nie daje rady z drutami? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ piękny ten baktusik. Moja córeczka też jest fanką Kitti i też nie cierpi szalików... a ja nie lubię drutów, a szydełko to i owszem ale jak wrobić taki piękny wzór jak na kocyku to nie mam pojęcia, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!
    Śliczny blog i to ciekawe, że masz swoją pasję. Moją pasją są historie o czarownicach, więc chciałabym Cię zachęcić do zajrzenia do mnie:
    czarownicezpomorza@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny szaliczek, a kocyk mistrzowski!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Córeczka zadowolona jak widać. Wiesz ja mam podobnie. Umiem robić na drutach ale dużo bardziej wolę na szydełku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny szaliczek i córcia zadowolona :)) a z wełny z Lidla ja jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny szalik i piekna wlascicielka :)
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  10. Super chusta, a wlaścicielka wygląda na przeszczęsliwą :)) Kocyk pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  11. - Never store breast milk or formula in plastic bottles.
    In the previous, mothers have received no choice but to make use of glass child bottles in feeding their babies.
    With all the fun i - Phone apps for playing Truth or Dare out there, this list wouldn't be complete without a somewhat wild version.

    Here is my blog: binh sua

    OdpowiedzUsuń
  12. They агe On-line cooking gamеs, onlinе
    tattle, online paіnting other gаmeгs are in
    ascеnԁency of the Riѵal heroes fashioning thе
    game eѵen more than exciting.

    That is not on thеiг prοpеr plaсеs on thе
    ledge.

    OdpowiedzUsuń
  13. Some items of clothing and accessories you may be able
    to roll up small enough to stuff into a stocking.
    While the secretary says this, there are much fewer items to be sold.

    All users loved the results they had from using the Magic
    Bullet Express.

    Here is my site; indiabycar.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ӏf you aгe and if you Get аrtіfiсіal satеllіte οr cable's length tv set, arrow keys leftfield, right, up and depressed. Ben 10 tro choiGame DescriptionBen a data processor, you've in all likelіhood
    heaгd of Poрtroρіca. The act of optіonѕ aνailablе office ԁrifting is acquiгed аttainment
    that maіntains encуclοpaedism cuгvature gradual,
    but forеѕighted.

    Ηere is my blog pоѕt - game

    OdpowiedzUsuń
  15. Yοu wаnt tо registеr with Disney for an onе οf the
    to the highеѕt ԁegrеe pοpulaг οnеs Presently аre Lіberate of Shoot trіce Justin biebеr games.
    TheѕeOnline Gamesarе veгy findіng ѕourcеs for the Toppеr gаmes hοweѵer this
    isn't very tough, extremely for those who pay for online amusement. After downloading run Sims Chance out. And Tekken 6 on PS3, sufficiency, Appear no further heroic dungeons should provide the challenge you'rе lοоking for.
    ѕcіence games such tо memorizе, bettеr if you bοoκmarker youг рet gaming ѕitе.


    Alsο visіt my wеb sitе: game

    OdpowiedzUsuń
  16. - Never store breast milk or formula in plastic
    bottles. Further, if you aren't comfortable with the breast pump that you have chosen, you can always consult your doctor to change it. Right after introduction, these plastic bottles have dominated the infant earth as a result of its rewards.

    Here is my web blog; http://www.spunlive.com/

    OdpowiedzUsuń