wtorek, 5 października 2010

Sukienka do chrztu

Dawno nie robiłam czegoś w tak wielkim stresie jak tą sukieneczkę. Miałam bardzo mało czasu, cóż los jest przewrotny i nie zawsze ma się wpływ na bieg wydarzeń. Do tego mój synek postanowił mi pomóc i jak sukieneczka była już niemal skończona, z typową dla siebie radością spruł mi prawie 5 cm.

Komplet zrobiony z Dalii Light, sześcioma szydełkami o grubości od 2 do 4,5 mm.
W skład kompleciku wchodziły balerinki zapinane na guziczek.

Opaska na głowę - wykorzystałam fragment wzorku sukienki.

Czapeczka -rondko to też fragment wzoru sukienki

Uprzedzając pytania nie mam wzoru na tą sukienkę. Od mamy księżniczki (właścicielki sukieneczki) dostałam zdjęcie jak ma mniej więcej wyglądać kreacja, później wybrałyśmy ścieg który wykorzystałam na dół spódniczki. Reszta to moja radosna twórczość.

Zdjęcia całego kompletu robiłam w wielkim pośpiechu, przy bardzo złym oświetleniu. Zwykle dla kontrastu wykorzystywałam czerń, tym razem zrobiłam żółte tło i jak dla mnie to wielka pomyłka. Sukienkę wysłałam i zdjęć już nie mogłam powtórzyć, pozostało mi jedynie próbować jakoś naprawić ten błąd przy obróbce zdjęć. A oto co udało mi się osiągnąć:

8 komentarzy:

  1. prezentuje się zabójczo :)
    aż szkoda że u mnie sami chłopcy w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezentuje sie. Malutka bedzie wygladac w niej jak ksiezniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczy komplecik! :)
    Na fotkach tak płasko wszystko wychodzi...
    Dzidzia w sukienusi będzie boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iście książęca! Aż żal, że jednorazowa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny ten komplecik a balerinki czadowe wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplecik!
    Dziękuję za odwiedzinki jest mi bardzo miło na serduchu*
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spot on with this write-up, I absolutely believe that this site needs a lot more attention.

    I'll probably be returning to read through more, thanks for the advice!

    My web page ... tao of badass

    OdpowiedzUsuń