piątek, 15 października 2010

Jutro mamy ....

Moja czteroletnia córka wraca z przedszkola. Przez ostatni tydzień uczyli się dni tygodnia. Chcąc ją sprawdzić poprosiłam, żeby wymieniła wszystkie. Oto wersja Zosi:
Poniedziałek
Wtorek
Środa 
Czwartek
Piątek
SZÓSTEK

Z poważną miną zapytałam (bardzo się starałam by nie wybuchnąć śmiechem) : A później jest SIÓDEMEK? Nie mamo, Niedziela :)

Narozrabiałam trochę i zmieniłam skórkę bloga. Dziwnie się teraz czuję. Najgorsze, że nie mogę znaleźć miejsca, gdzie można zmienić kolor czcionki tytułów postów :(

Bardzo wam dziękuję za tak liczne komentarze i odwiedziny. Dziś mama dostanie szaliczek, a ja wreszcie przestanę się denerwować, czy trafiłam z prezentem.
Lucyno - wzorek prześlę jak tylko go odnajdę. Robiłam z pamięci, a wzorek rozpisany był chyba w którejś z rosyjskich gazetek.

4 komentarze:

  1. Dzieci potrafią zaskoczyć :)
    Nowy wystrój bloga bardzo mi się podoba, a kolor czcionki zmienisz w projekt, zaawansowane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. "Szóstek" bardzo mi się podoba;)Uroczo!
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłych sobotnich chwil;)
    Buziaczki posyłam!

    P.S. brzegi gwiazdek 'pobrudzone' są brązowym tuszem do stempelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aparatka z tej twojej córeczki. Jak chcesz zmienić literki dajesz PROJEKT-Projektant szablonów-(to jest taki niebieski napis)Potem klikasz na zaawansowane. Tam masz kolor strony bloga i musisz przesunąć dalej tam wszystko jest kolor tytułu posta, kolory linków wszystko możesz pozmieniać poszukaj, popróbuj. Na koniec koniecznie kliknj zastosuj do bloga, bo inaczej Ci się nie zapisze taki pomarańczowy kwadracik po prawej. Pozdrawiam i jak coś to pisz chętnie pomogę

    OdpowiedzUsuń