sobota, 28 maja 2011

Z okazji Dnia Matki

Ostatnio blogger bez przeryw płata mi figla, nie mogę się zalogować, publikować postów, ani komentować. Trwa to prawie tydzień. Dziś spotkała mnie niespodzianka ;) dlatego czym prędzej nadrabiam zaległości.
Jako potrójna mam dostałam mnóstwo prezentów :)
Janek zafundował mi niezapomniany, pełen wrażeń dzień w przychodni rejonowej. Nic tylko załamać ręce :(
Na pocieszenie od Ani dostałam wspaniałe laurki i korale :)

Zosia z kolei zagrała jedną z głównych ról w przedszkolnym przedstawieniu. Była złą macochą ślicznej królewny Śnieżki. Och jak ja byłam z niej dumna.

Strój przygotowałam sama. Z przedstawienia, na przedstawienie idzie mi to coraz lepiej i szybciej :)

Mam nadzieję, że bloger nie będzie już fiksował i wkrótce uda mi się pokazać co ja przygotowałam dla swojej mamy i kolejną sukienkę do chrztu.
Dziękuję za liczne odwiedziny mimo mojego milczenia i witam nowych obserwatorów :)

9 komentarzy:

  1. Strój zrobiłaś śliczny, a przypadek z Jankiem pewno się nie połapał, że to Dzień Matki!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny kostium - taki pomocny i kreatywny rodzic to skarb

    OdpowiedzUsuń
  3. Kostium superowy!!!!A blogger wszystkich wku..ia ;)Choć u mnie chwilowo spokój

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię że rozpiera Cię duma.Kostium śliczny i widać że Zosia była bardzo szczęśliwa i to najważniejsze.
    Pozdrawiam i życzę samych radości ze Swoich pociech:)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie synek rano w dzień matki obudził wylewając mi butelkę wody na głowę... Skutecznie mnie obudził :D
    Strój fantastyczny, naprawdę idzie ci to pierwszorzędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne te karteczki i korale takie prezety sa najpiekniejsze!Kostium zrobilas przefajny dla Zosienki.Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne...kostium przeuroczy! Dziękuję z całego serca za odwiedzinki oraz wspaniałe słowa,które dodają mi twórczych skrzydeł.To takie miłe.
    Życzę wspaniałej niedzieli.Buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale prezenty, a kostium Coreczki po prostu rewelacyjny! I piekne zdjecia!

    Dziekuje za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam:)

    alexls

    OdpowiedzUsuń
  9. Strój rewelacyjny , prezenty śliczne ... A synek mam nadzieję zdrowy ?

    OdpowiedzUsuń