czwartek, 13 stycznia 2011

Do scraperek.

Zwracam się do was z prośbą dziewczyny.
Namówiłam wychowawczynie z przedszkola Zosi na zorganizowanie Balu księżniczek. Bal będzie pod hasłem "Piękna i bestia". Dziewczynki z grupy są zachwycone, chłopcy też już się widzą w przebraniu bestii:)
Chcemy również wysłać kronikę balu na konkurs. I tu bardzo potrzebna mi jest wasza pomoc. Jak zabrać się do tworzenia takiej kroniki? Scrapbooking jest mi zupełnie obcy, wiem tyle ile zdołam przeczytać w necie. Może macie jakieś pomysły co zrobić by ta była wyjątkowa. a może macie w domu jakieś niepotrzebne przydasie, które idealnie pasowałby do tego projektu i chciałyście się podzielić?
Przyjmę każdy pomysł i radę jak zmierzyć się z tym projektem. Nie ukrywam, że chciałabym bardzo by nasza kronika na tyle przyciągnęła uwagę jury by dzieci wygrały jakieś nagrody. O właśnie, kronikę w dużej mierze będą robić same dzieci, my (dorośli ) mamy im tylko podpowiedzieć, stworzyć jakieś szablony, mapki.
Bardzo liczę na waszą pomoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz