poniedziałek, 21 maja 2012

Szkolę się , czyli byłam tu...

Wydaje mi się, że to było wczoraj, a minęło już kilka tygodni. Nie wiem co się dzieje, ale dni mijają mi tak szybko, wszędzie biegiem, a co najgorsze na nic nie mam czasu.
Żeby nie być gołosłowną, że marze o tym by ze swojego hobby zrobić narzędzie pracy, postanowiłam poszerzyć swoje umiejętności o kolejną technikę i trafiłam na wspaniałe spotkanie  - Tu.
Ze względu na dzieci i koszty mogłam uczestniczyć tylko w jednym panelu szkolenia. Wybrałam filcowanie na sucho i .... po pierwsze to było to, po drugie było wspaniale. Wspaniała atmosfera, wspaniałe instruktorki - cierpliwie odpowiadały na wszystkie pytania. Jak tylko uzbieram na kolejny kurs na pewno tam wrócę :)
No, to czego się nauczyłam?
Jako pierwszą zrobiłam aplikację na kawałku filcu.


Na zdjęciu tego nie widać, ale jeden z listków jest trójwymiarowy.
Nauczyłam się również robić trójwymiarowe kwiaty:
 
  

Sfilcowałam swoją pierwsza kulkę:


 Na koniec szkolenia zrobiłam aplikację na swoim starym sweterku. Przyznam się, że byłam bardzo zaskoczona jaka to łatwa technika i jaki e cuda można przy jej pomocy stworzyć. Ze szkolenia wróciłam z głową pełną pomysłów, nowych projektów.... tylko kiedy ja na to wszystko znajdę czas :(

 

7 komentarzy:

  1. Obejrzałam relację z warsztatów. świetnie tam było;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci nowych umiejętności, szczególnie tego kwiatka na sweterku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że nauczyłaś się filcować, ładnie Ci to wychodzi:) Moja młodsza podpatrzyła na spotkaniu robótkowym jak jedna z dziewczyn obfilcowywała styropianowe jajo i bardzo jej się to spodobało. Powiedziała mi, że też chciałaby filcować. Myślisz, że da radę się nauczyć (ma 7,5 lat)? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. tez sie zarazilam ta pasja...uwielbiam fikcowac...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Co zobaczę ładnego, czego nie umiem, od razu chciałabym się nauczyć :) Najbardziej nęcą mnie te aplikacje na sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze jak dzieci zajmą sie przesyłka:)

    OdpowiedzUsuń