wtorek, 14 lutego 2012

Broszka w kolorze wina

Może to nie jest typowo walentynkowy wpis, ale za to broszka ma jak najbardziej odpowiedni kolor :)

Broszkę robiłam z myślą o konkretnej osobie. Dostałam od niej bardzo dużo materiału, takiego na poduszki i na sukienki, i gdyby nie wszędobylski synek od razu wyciągnęłabym maszynę.
Mam nadzieje, ze trafiłam w gust i będzie się podobała :)



Broszka jest puchata, ma wiele, wiele warstw:Jest tak duża, że ledwo mieści się na dłoni. Jednocześnie przypięta do bluzki wydaje się być bardzo delikatna i nie razi swoja wielkością.

Nareszcie opanowałam technikę robienia zdjęć, a co najważniejsze ich obróbkę. Po raz pierwszy zdjęcia oddają prawdziwy kolor materiału i pokazują jak niezwykle pięknie załamuje on światło. Chyba mogę być z siebie dumna :)


व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्व्

W odpowiedzi:

Dotka - ja praktycznie nic nie robię ze schematów. Jeżeli tak jest to staram się w poście umieszczać link. Buciki zawsze robię z głowy. Moim zdaniem schematy bucików są mało przydatne, ponieważ i tak trzeba je bardzo modyfikować by wstrzelić się w odpowiedni rozmiar.

9 komentarzy:

  1. śliczna broszka na pewno sie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka -cudo!Bedzie to zapewne piekny upominek
    Najpiekniejszego Walentynkowego Dani zycze!

    OdpowiedzUsuń
  3. ACHA PIĘKNA -MA TAKI GŁĘBOKI KOLOR!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna:)I ten śliczny kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ci wyszła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałam uhonorowana wyróżnieniem Versatile blogger, które tobie przekazuje – więcej informacji u mnie, tam tez znajduje sie banerek. Przetłumaczyłam to jako Wszechstronny autor bloga, co dobrze oddaje działalność osób przeze mnie wyróżnionych – aktywnych w rożnych obszarach – kuchnia, szycie, dekoracje, włóczki – długo by wymieniać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor i wykonanie .
    Komplecik do chrztu z którym miałaś perypetie wykonałaś prześlicznie , coś innego , oryginalny i bardzo uroczysty w moim ulubionym kolorze.
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudo!!!
    Przepiękna broszka, i kolor fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta broszka,tez takie robię :) są pracochłonne,ale efekt...

    OdpowiedzUsuń