środa, 12 października 2011

Koronkowa opaska

Ciągle gdzieś ganiam. Wszędzie szybko, pędem, bo nie zdążę, bo się spóźnię. Dzień staje się coraz krótszy, a ja muszę zrobić jeszcze to i to. A co z tymi rzeczami które chciałabym zrobić?...
Ostatnio z żalem odkładam je do koszyka... może później się uda... może będę miała te 5 minut... i zasypiam na siedząco trzymając je tylko w ręku.
A nawet jak uda mi się już coś dokończyć, nie mam czasu by zrobić zdjęcia. Przecież trzeba się śpieszyć, bo ktoś na to czeka...

Tak w biegu ostatnio powstała koronkowa opaska w narodowych barwach. Zdjęć samej opaski nie zrobiłam... zapomniałam... nie miałam czasu...

Ale mam takie piękne zdjęcia z modelką :)

6 komentarzy:

  1. Od wyrazu "ciągle" do wyrazu "czeka" to jakbyś o mnie pisała...
    Ślicznie wygląda w tej opaseczce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna opaska! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała Dama wygląda w niej uroczo i widać, że jest zadowolona z prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czym bardziej się zachwyciłam. Opaską czy modelką?:))))Całość cudowna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń