środa, 19 października 2011

Jesienne Candy

Czy wiecie, że to jest już mój piąty rok blogowania? Pierwszy post napisałam w listopadzie 2007 roku na Onecie.
Mimo, że nie przepadam za tą porą roku jestem jak najbardziej jesienną dziewczyną. W tym miesiącu obchodzę urodziny, w kolejnym imieniny, pierwszą córę tez urodziłam jesienią :)

By uczcić te wszystkie okazje ogłaszam Jesienne Candy

Zasady jak najbardziej tradycyjne:

1. proszę wpisywać się pod tym postem
2. informację o candy pozostawić na swoim blogu
3. i zajrzeć do mnie 26 listopada - wtedy jedna z moich "sierotek" wyciągnie szczęśliwy los

A co będzie do wygrania?
Uchylając rąbek tajemnicy przedstawiam część rzeczy, które znajdą się w paczuszce. Wszystko w kolorach jesieni: szydełkowe podkładki pod kubek, kwiatowa broszka, mulinki, guziczki, coś na rozgrzewkę , coś słodkiego i..... reszta to niespodzianka, ale paczuszka będzie tak skomponowana, by każdy znalazł w niej coś dla siebie.


35 komentarzy:

  1. Ja również się zapisuję :) serdeczne życzenia z okazji jakże pięknej rocznicy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O! 5 lat! Gratuluję i życzę kolejnych twórczych lat! I dopisuję się do candy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, to ja zapisuję się, też lubię jessienne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję minionych 5 latek i życzę kolejnych 100;) Chętnie się zapiszę na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cuda i ja tez się ustawię w kolejce
    pozdrawiam Kasia
    ka.strzalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięcioletni staż to jest coś,życzę wszystkiego dobrego.
    Ustawiam się w kolejce-mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejciu, 5 lat blogowania to jest coś!
    Oczywiście, ustawiam się w kolejce i mimo iż jesień również dla mnie nie należy do ulubionych pór roku, to może wygrana u Ciebie poprawi mi nastrój ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uwielbiam jesień.Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim jesiennym candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością się zapisuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką chęcią wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wspanialych rocznic!!!
    No i wspanialosci rozdajesz:-) Szczerze mowiac ja z szydelkiem nigdy nie bylam za pan brat i zawsze podziwiam Dziewczyny, ktore niczym z pajeczej sieci tworza takie i podobne cuda:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się :) lecz bloga nie posiadam,ale info o candy zmieściłam na fb: www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=295247203836514&id=100000537111909

    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuje się:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!!! Wszystkiego naj naj naj i zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę ominąć takich cukierasów :) Podkładeczki pod kubeczki uwielbiam... W dodatku w takich kolorach :) Staję wiec i ja w wym ogonku i trzymam kciuki by szczęście mi dopisało :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 5 lat... Jestem pełna podziwu i zapisuję się na candy.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To jesteś chyba rekordzistką :).

    I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała rocznica, szczerze gratuluję i oczywiście zapisuję się na Twoje słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  19. to i ja ustawiam sie w kolejce i zapraszam do siebie :*
    http://pracownia-jasminowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez z chęcią się zapiszę:) Piękny widoczek na banerku, a słodkości jeszcze piękniejsze!;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. to ja się jeszcze nie zapisałam? ale ze mnie gapa

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudne podkładeczki :-) ustawiamy się w kolejce :-) do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. pyszności!
    ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie :)
    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  25. życzę następnych lat blogowania:) pozdrawiam, ustawiam się w kolejce i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękności, podziwiam Twoje prace i ustawiam się w kolejce :) Zapraszam również na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam niespodzianki i chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje jubileuszu blogowego :D
    staje w kolejce na słodkości. info u mnie w pasku bocznym. 28.11 mam ur wiec byłby idealny prezent ha ha dlatego tez trzymam za siebie kciuki, a ''rywalkom'' ;) życzę i tak powodzenia.
    Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiekne podkladeczki!!! Pewnie, ze sie pisze na losowanie :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczególnie kuszące podkładeczki. Gratuluję rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja się wpisuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! Chętnie się zapiszę i zapraszam do mnie na konkurs http://sztukaikunszt.blogspot.com/2011/10/100-postow-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  34. No, ja oczywiście się zapisuję. Ciekawe co tam jeszcze jest tą tajemniczą niespodzianką. Jestem ciekawska.

    OdpowiedzUsuń