sobota, 11 grudnia 2010

Zawieszka.

Paczuszka do Daszki dotarła wiec mogę pokazać co zrobiłam jako prezent niespodziankę. Z wykonaniem prezentu czekałam aż do losowania, chciałam zrobić coś czego wylosowana osoba sama nie robi. Z Daszką miałam problem, ponieważ dziewczyna jest wszechstronna :)
W końcu zrobiłam z miedzianego drutu zawieszkę metodą wire wrapping.




Ostatnio mam wielkie problemy z komputerem. Mozilla odmówiła całkowicie współpracy i generalni system chyba będzie trzeba przeinstalować. Brr strasznie tego nie lubię, bo zwykle ginie mi prawie wszystko co mam zapisane na dysku :( Czuję, że zbliża się dzień gdy włączę komputer, a on tylko do mnie pomruga i to będzie koniec.

6 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy robisz. Misterna robota i precyzja wręcz jubilerska. Pozdrawiam i aby do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła przecudnie! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zawieszka.Obdarowana na pewno się ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj cieszy się bardzo obdarowana :) Cudne rzeczy tworzysz Pandorko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń