wtorek, 9 listopada 2010

Kilka słów...

Od wczoraj moje prace można zobaczyć w ArtStacji.


Wstyd się przyznać, ale w poczet artystów zostałam przyjęta już w sierpniu. Prac nie wstawiałam, bo bałam się, że nie dam rady, że za sprawą Janka będę więcej w szpitalu niż w domu, bez internetu. Nie chciałam zawieść zaufania. Odpukać Janek ma się trochę lepiej, a ja muszę się zmobilizować do działania. Tak Więc zapraszam was na moją Stację.

Chciałam też serdecznie powitać nowych obserwatorów, przybywa was z każdym dniem - to bardzo cieszy, a wasze komentarze bardzo mobilizują.
Beso_78 - wrabiania obrazka szydełkiem jest bardzo proste, a co najważniejsze (to wyższość nad drutami) można zrobić to tak, że po drugiej stronie nie zostają nitki, nie wiszą luźno, tylko można je ładnie schować. Jeżeli chciałabyś spróbować zawsze mogę służyć radą :)

No i przypominam o moim Candy. Serdecznie zapraszam.

1 komentarz: