środa, 10 listopada 2010

Szydełkowe gwiazdki

W zeszłym roku bardzo późno zaczęłam przygotowywać ozdoby świąteczne. W tym roku koniec listopada i początek grudnia, będą dla mnie raczej nierobótkowe, postanowiłam zacząć troszkę wcześniej.
Janek bawi się klockami, a ja obok staram się zrobić choć jedno okrążenie gwiazdki :)
Moje gwiazdki mają wrobione koraliki w kolorze starego złota. Wspaniale odbijają się w nich światełka z choinki.

Gwiazdki mają 9 cm średnicy.

Nie mogłam się oprzeć i zrobiłam tym samym wzorkiem kolczyki. Użyłam tylko o wiele cieńszej bawełny.
Kolczyki mają 5,5 cm średnicy.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne Twoje gwiazdki, a zimowa biżuteria super pomysł! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się gwiazdeczki,ciekawie wyglądać muszą w uszach,bardzo fajny pomysł na kolczyki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne gwiazdki i pomysłowe kolczyki z nich zrobiłaś -super na sezon zimowo-świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEPIĘKNE!
    ALICJA

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie one są piękne! I aż mi się wierzyć nie chce, że tak starannie można szydełkować, jak jednym okiem dziecięcia ruchliwego pilnować trzeba :) Do szydełka ja muszę mieć minimum godzinę całkowitego spokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te śnieżynki są naprawdę śliczne :)) Czy można by było ewentualnie prosić o ich wzór na maila...? Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są te gwiazdeczki śniegowe:-)
    Gdyby było to możliwe, to i ja poprosiła bym o wzór.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne gwiazdki z różnorakim wykorzystaniem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, śliczne te gwiazdeczki, dobrze że jest schemacik, postaram się go wykorzystać i obowiązkowo pochwalić się efektem,
    pozdrawiam Katarzyna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne śnieżynki i kolczyki super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne:) Czy mogę prosić wzór na nie na e-mail? baran.agata@vp.pl dziekuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń