sobota, 27 marca 2010

Kurczaczki z przedszkola

Ostatnio cały mój świat kręci się wokół przedszkola i po części szkoły. Spotkania z wychowawczyniami Ani (wspólne opracowujemy "sposoby" na poskromienie "złośnicy"), spotkania przedświąteczne w każdej z grup, no i najważniejsze zapis starszej do szkoły.
Długo się zastanawiałam co wybrać zerówkę, czy pierwszą klasę. Nie powiem długo wahałam się, a jak już podjęłam decyzję, Ania swoim zachowaniem utwierdziła mnie w tej decyzji. Tak więc wczoraj złożyłam podanie o przyjecie córki do oddziału przedszkolnego , czyli dawnej zerówki.
A takie kurczaczki robiłam z Anią na jednym ze spotkań w przedszkolu.


Chciałam bardzo wam podziękować za liczne odwiedziny i komentarze. Są naprawdę wielką motywacją do prowadzenia tego bloga i do pracy :) Dziękuję.

P.S. Zgłosiłam swoje pisanki, do zabawy blogowej u Antoniny. Banerek zabawy w zakładce z blogu.

4 komentarze:

  1. Fajne kurczaczki :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kurczaczki.Nie ma to jak prace robione wspólnie z dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kurczaczki :)Wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Tobie pogodnych, spokojnych Świąt i niech zajączek spełni Twoje marzenia.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń