poniedziałek, 15 marca 2010

Etniczny komplecik

Robiłam właśnie kolejny kapelusik,a moje myśli nieustannie gdzieś błądziły. Nie wiem dlaczego po głowie bez przerwy plątały mi się zakupione ponad rok temu przepiękne ceramiczne koraliki. Jak musiałam po raz kolejny spruć jeden rządek czapeczki, robótkę odłożyłam i przyniosłam z "warsztaciku" woskowany sznurek.

Do ceramicznych koralików dorzuciłam okrągłe drewniane i w ten sposób powstał naszyjnik o długości około 80 cm.

Myślałam, że będę musiałam przypomnieć sobie podstawowe sploty makramy, ale z tym to chyba jak z jazdą na rowerze. Jak tylko wzięłam sznureczki w ręce od razu wiedziałam jak je poprowadzić.
Do naszyjnika dorobiłam kolczyki.

Jak skończyłam pomyślałam - to jest to. Idealne zastosowanie dla tych ceramicznych koralików. Jakoś nie wyobrażam ich sobie w innej aranżacji.


Komplecik dostępny tutaj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz