wtorek, 12 kwietnia 2011

Niespodzianka

Chciałam wam pokazać co dostałam od Barbary :)

Była to dla mnie nie lada niespodzianka. Otwieram wczoraj drzwi, a tam listonosz z przesyłką do mnie. Zrobiłam szybki rachunek sumienia, nic nie zamawiałam. Kopertę oglądałam z z każdej strony. Adres nadawcy nieznany. Dopiero jak otworzyłam i wyjęłam przecudne serwetki i jajeczka, trybik zaskoczył i przypomniałam sobie, ze Basia obiecała jakąś nagrodę pocieszenia za łapanie licznika.
Nagroda wspaniała :) Dziękuję :)



Dziękuję wam za cenne rady co do plam. Ogólnie mówiąc z większością sobie radzę za pomocą pralki, namaczania i złotych środków, ale są takie z soków pomarańczy, jagodzianek czy barszczyków, które zostają z nami na zawsze. Ostatnio przekleństwem okazał się piasek na placu zabaw w przedszkolu. Nie wiem co to jest, ale farbuje tak, że nic nie pomaga, współczuję tym rodzicom, którzy kupili białe buty dzieciom. Wiem, że Pani dyrektor złożyła już reklamację, co z tego wyniknie zobaczymy.

8 komentarzy:

  1. piękny prezent otrzymałaś..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkanoc może nadchodzić!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, no zaraz zacznę żałować, że wygrałam nagrodę główną ;) :) :) Hihi, żartuję, ale prześliczne serwetki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny prezent:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknej niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne!zapraszam do mnie na Candy:

    http://jewellerybijou.com/candy/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne serwetki,cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tak wspaniałej nagrody:)

    OdpowiedzUsuń