wtorek, 5 stycznia 2010

Opaska do włosów

Moje córeczki mają wspaniałe długie włosy. Zosia na gładkie i proste, Ania zaś bardzo gęste i lekko kręcone. Czesanie rano jednej z nich zajmuje mi niemal 10 minut, idealna fryzura utrzymuje się zaledwie przez godzinę. Moją zmorą są spinki, które się bez przerwy zsuwają, niezależnie od rodzaju spinki. Dlatego wpadłam na pomysł by zrobić im opaski, które będą przytrzymywały włosy, tak by nie wpadały im w oczy.

Opaska z tyłu głowy jest węższa. Mając na uwadze to, że dzianina szydełkowa rozciąga się w czasie ten węższy kawałek zrobiłam podwójnie, a w środek wszyłam gumkę.


A tak opaska prezentuje się na włosach.

Jutro pierwszy dzień w przedszkolu, zobaczę czy spełni swoją rolę.

1 komentarz:

  1. świetny pomysł! No i wygląda rewelacyjnie, chyba koleżanki z przedszkola też będą takie chciały mieć :)

    OdpowiedzUsuń