sobota, 2 czerwca 2012

Chabrowa czapeczka

Tą czapeczkę zrobiłam jeszcze w kwietniu - takie mam zaległości w pokazywaniu tego co robię:) Muszę się jakoś zmobilizować, żeby wszystko pokazywać na bieżąco, ale szczerze mówiąc ledwo zdjęcia nadążam robić.
Czapeczkę robiłam z Alminki, więc jest jak najbardziej wiosenna. Wykorzystałam wzorek, który na blogu już kiedyś prezentowałam.


Obwód czapeczki można regulować na dwa sposoby.  Wstążeczką lub cieniutkim sznureczkiem jak tu:
Drugi sposób równie skuteczny to zawiązanie kokardki, zbiera się przy tym nadmiar z obwodu czapeczki.

I kilka zdjęć na modelce



13 komentarzy:

  1. sliczna czapeczka..ladny ten wzor i kolor ladny..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor a modelka prezentuję się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to nakrycie głowy :) urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te Twoje czapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna modelka, czapka oczywiście też...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci wyszła! I ten chabrowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj mój przyjaciel naprawdę lubi niebieski kolor bardzo piękny kapelusz koronki dodałeś listę blogów śledzisz, chciałbym pogratulować dodać mi proszę miłość spotkać się ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna czapeczka:) Muszę koniecznie skorzystać z tego wzoru dla mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń